استخدام 53 هزار نیروی کادر درمان

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه با تأکید بر اینکه ارز ترجیحی 4200 تومانی در سال آینده ادامه پیدا می نماید می گوید استخدام 53 هزار نیروی کادر درمان پیش بینی شده که سال جاری و سال آینده اجرایی می گردد. توسعه ظرفیت بیمارستانی نیز به میزان 10 هزار تخت در قالب 60 بیمارستان عملیاتی می گردد.

استخدام 53 هزار نیروی کادر درمان

حمید پوراصغری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه درباره بودجه سال جاری و سال آینده، با تأکید بر اینکه ارز ترجیحی 4200 تومانی در سال آینده ادامه پیدا خواهد نمود، گفت: برای 30 میلیون نفر که تحت پوشش بیمه سلامت هستند سهم بیمه رایگان از سوی دولت پرداخت می گردد.

وی ادامه داد: در بخش سلامت با هدف مقابله با کرونا که از جمله مربوط به تجهیزات واکسن است، اعتبار 34 هزار میلیارد تومانی سال جاری با رشد 2.3 برابری، در لایحه بودجه 1400 به 77 هزار میلیارد تومان رسیده است. همچنین 5,500 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای برای احداث ساختمان پیش بینی شده است. علاوه بر اینها، استخدام 53 هزار نیروی کادر درمان پیش بینی شده که سال جاری و سال آینده اجرایی می گردد. توسعه ظرفیت بیمارستانی نیز به میزان 10 هزار تخت در قالب 60 بیمارستان عملیاتی می گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه درباره شرایط حوزه آموزش و پرورش در لایحه بودجه 1400 گفت: برای آموزش و پرورش اعتبارات از 65 هزار میلیارد تومان سال جاری به 94 هزار میلیارد تومان افزایش می یابد و پیش بینی کردیم که 10 هزار کلاس در قالب 1600 مدرسه احداث گردد. برای آموزش مجازی در مناطق محروم در لایحه بودجه سال آینده منابع لازم را پیش بینی کردیم.

به گفته پوراصغری، چهار میلیارد تومان بابت بیمه تکمیلی 1.8 میلیون نفر ایثارگر پیش بینی شده و برای بیمه بازنشستگی قالیبافان، خادمان مساجد و بعضی از دیگر مشاغل بودجه در نظر گرفته شده است. برای معلولان هزار و 700 میلیارد تومان و برای رزمندگان معسر 1,420 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی نموده ایم.

حمیدرضا عدل معاون زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه نیز با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی از 88 هزار میلیارد تومان به 134 هزار میلیارد تومان در لایحه بوده 1400 افزایش یافته است، گفت: 22 هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید تضمینی گندم در سال 1400 در نظر گرفته شده است. منابع خوبی هم برای مرغ لاین که در بحث جوجه ریزی مؤثر است پیش بینی شده است. همچنین برای واکسن دام و طیور رشد دو برابری اعتبار وجود دارد.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39109

به "استخدام 53 هزار نیروی کادر درمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام 53 هزار نیروی کادر درمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید