اجازه بداندیشی به دشمن نمی دهیم

به گزارش بلاگ پو، فرمانده نیروی هوایی ارتش در جشن دانش آموختگی خلبانان هواپیمای شکاری اف 4 و پهپاد در پایگاه هوایی بوشهر گفت: نیروهای مسلح اجازه هیچ گونه بداندیشی را به دشمنان ایران اسلامی نخواهند داد.

اجازه بداندیشی به دشمن نمی دهیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در جشن دانش آموختگی خلبانان هواپیمای شکاری اف 4 و پهپاد در پایگاه هوایی بوشهر مراسم گفت: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی، شرایط تحریم و دشمنی کشور های سلطه گر دنیا با نظام ما با تمام وجود شروع شد و علت آن این است که ایران در برابر جنگ، تهدید و تحریم سر فرود نیاورده و همواره در جبهه حق بوده است.

وی اضافه کرد: حضور کشور ما در منطقه همواره صلح محبت آمیز بوده و نیرو های نظامی با آمادگی رزمی و غیرت خود اجازه هرگونه بد اندیشی در آسمان، آب و خاک ایران عزیز را به دشمن نخواهند داد.

وی ادامه داد: جنگ برای ما درس بوده و در تمام زمینه ها دفاع مقدس به عنوان الگویی بسیار برجسته و کارآمد بوده است و ما باید با تمام توان روی فراوریات داخل سرمایه گذاری کنیم و آینده خود را بسازیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: تهدیدات الان با تهدیدات دوران دفاع مقدس فرق می نماید و دشمن به دنبال فروپاشی بنیان خانواده ها به وسیله فضای مجازی است.

وی گفت: دشمن همواره به دنبال تخریب بنیان خانواده و هجمه های فرهنگی است، نیرو های نظامی علی الخصوص افسران جوان باید از این آسیب ها دوری نمایند و راهکار مقابله با این آفت اجتماعی، ساده زیستی و ازدواج به موقع است. فرهنگ غربی به دنبال تغییر سبک زندگی و مسموم کردن سبک زندگی اسلامی و ایرانی است. ما به عنوان یکی از نیرو های نظامی کشور اسلامی به هیچ عنوان نقطه ضعفی در این زمینه نباید نداشته باشیم.

امیر سرتیپ نصیرزاده اضافه کرد: شما در منطقه حساس خلیج فارس کار می کنید که بسیار مورد اهمیت و مورد طمع قدرت های عظیم بوده است. دشمن روی منطقه کار می نماید و ما به عنوان نظامیان کشور که متولیان تأمین امنیت هستیم باید با قدرت و جدیت در این زمینه کار کنیم و اجازه هیچ گونه فعالیتی به دشمن ندهیم. نیروی هوای ارتش باید در حفظ، نگهداری و ارتقاء تجهیزات کوشا باشد و به درستی از تجهیزات موجود، نهایت بهره برداری صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه یکی از عظیمترین آفات، ناامیدی است، گفت: ناامیدی یکی از راهکار های دشمن برای تضعیف نیرو های نظامی است و انضباط و حفظ روحیه از بهترین راهکار های مقابله با این آفت است. نیرو های نظامی علی الخصوص ارتشیان باید به نظم و روحیه خود افتخار نمایند. اتحاد و همدلی، فرهنگ سازمانی و انجام امور سازمانی به نحو احسن می بایستی هروز بهتر از دیروز در نیروی هوایی اجرایی گردد.

امیر طالب زاده فرمانده پایگاه شکاری شهید یاسینی نیز در این مراسم گفت: ما سال هاست که در مورد آموزش خلبانان و کارکنان فنی از بیگانگان بی احتیاج شده ایم و بنابر نامگذاری سال جاری با عنوان جهش فراوری، تمام کوشش مجموعه پایگاه بر این است که بتوانیم فراوری را در حد مقدورات رونق دهیم و یکی از این گام ها، بحث آموزش خلبانان و کوشش بر بهینه سازی این آموزش ها و فراوری محتوای آموزشی مفید و موثر برای خلبانان تحت آموزش است.

لازم به ذکر است امیر سرتیپ نصیرزاده در این مراسم از اماکن در دست ساخت پایگاه، کارگاه فراوری مواد شوینده و ضدعفونی نماینده قرارگاه زیستی، نقاهتگاه پیش بینی شده برای مداوای مبتلایان احتمالی بیماری کرونا، یگان های عملیاتی و پشتیبانی پایگاه شکاری شهید یاسینی بازدید و در ادامه از خانواده شهدا به ویژه از خانواده دو تن از شهدای ناوچه کنارک تقدیر و تجلیل کرد.

4151/

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34400

به "اجازه بداندیشی به دشمن نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه بداندیشی به دشمن نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید