شروع قرنطینه 3 روزه در اوکلند برای مبارزه با کرونای انگلیسی

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- دو میلیون ساکن شهر اوکلند نیوزیلند، برای مقابله با نوع انگلیسی ویروس کرونا از روز دوشنبه وارد قرنطینه سه روزه شدند.

شروع قرنطینه 3 روزه در اوکلند برای مبارزه با کرونای انگلیسی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، دو میلیون ساکن شهر اوکلند، عظیمترین شهر نیوزیلند، از روز دوشنبه وارد قرنطینه سه روزه شدند، تدبیری سختگیرانه که به منظور کوشش برای مهار نخستین کانون آلودگی به نوع جهش یافته انگلیسی ویروس کرونا در این کشور به اجرا در می آید.

جاسیندا آردرن نخست وزیر نیوزیلند دستور این 72 ساعت قرنطینه را پس از آن صادر کرد که سه مورد ابتلا به نوع جهش یافته ویروس کرونا در انگلیس در بین اعضای یک خانواده در این شهر عظیم نیوزیلند مشاهده شد.

مدارس و بنگاه های غیرضروری دوشنبه صبح بسته بودند و مردم اجازه ترک شهر را مگر در موارد اضطراری ندارند.

وزارت بهداشت نیوزیلند بیان کرد که محققان دریافتند که دو نفر از این بیماران به گونه جهش یافته ویروس کرونا که در انگلیس ظاهر شد، مبتلا شده اند. جواب آزمایش نفر سوم هنوز تعیین نشده است.

وزارت بهداشت نیوزیلند اضافه نمود: این نتایج تصمیم به اقدام به نحوی سریع و پرانرژی را برای آشکارسازی و جلوگیری از هر گونه خطر آلودگی جدید تقویت می نماید.

مقامات نیوزیلند گفتند: هیچ یک از آزمایش ها روی نزدیکان این سه نفر تا به امروز مثبت نبوده است.

بر این اساس می توان امیدوار بود که قرنطینه به سرعت برداشته گردد. اما مقامات بهداشتی نیوزیلند نگفتند که این گونه جهش یافته ویروس چگونه وارد این کشور شده است.

سه نفری که نتیجه آزمایش آن ها مثبت شده است یک پدر و مادر و دخترشان هستند که مادر خانواده در یک شرکت تهیه غذای خطوط هوایی بین المللی کار می نماید.

اشلی بلوفیلد مدیرکل بهداشت نیوزیلند گفت: از آنجا که این شرکت ارتباط آشکاری با خارج دارد تحقیقات ابتدا روی این شرکت متمرکز شده بود، اما هنوز برای منتفی دانستن هر منبع آلودگی دیگری زود است.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44058

به "شروع قرنطینه 3 روزه در اوکلند برای مبارزه با کرونای انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع قرنطینه 3 روزه در اوکلند برای مبارزه با کرونای انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید